Arduino!

Evet en sonunda üşengeçliği, şunu bunu, zamanım yok bahanesini bırakıp, uzun süredir takip ettiğim arduino zamazingosundan bir adet edindim.

Bu blog’un amacı, yeni edindiğim arduino ve diğer araç gereçleri öğrendiklerimi kayıt altına almak ve adım adım  arduino hakkında bir kaynak oluşturmak.

Elektronik hakkındaki bilgimi yok denecek az olarak kabul ediyorum. anlatımlarımda, hatalar olabilir. yanlış anladığım, anlattığım kısımları bana bildirirseniz sevinirim.

arduino’yu kullanırken yaşadığım tüm olayları adım adım anlatmaya çalışacağım. böylece bir arduino edindiğinizde benim izlediğim yolları izleyerek rahatlıkla gerçekleştirebileceksiniz. (bu yöntemi tercih ediş sebebim iş uygulamaya başlayınca çalışmayan örnekler yüzünden)

 

Bir Cevap Yazın

