yine yeni parçalar

evet daha blog’a doğru dürüst bir tane uygulamalı arduino çalıştırma yazısı yazmadan 3. parça siparişimi de geçmiş bulunmaktayım.

üzerinde çalıştığım çok noktadan sıcaklık,nem verisi toplama işleminde kullanmak için robitshop.com’da nem sensörü bulamamıştım. friendfeed sayesinde keşfettiğim robotistan.com‘da tam bana göre bir sensör varmış. biraz pahalı ama söyledikleri kadar hassas ise ödediğim fiyata değecektir.

aslında microSD shield almak istiyordum ama türkiye’de sd-shield satan bir yer bulamadım :/

önümüzdeki aylarda temin edemezsem artık siparişlerimi biriktirerek sparkfun üzerinden geçmeye başlayacağım :/

yine servo motorlarla uğraşmak istediğimden bir adette ucuz fiyatlı servo motor ekledim.

arduino starter kit içerisinde gelen bağlantı kabloları kısa geldiğinden arduino’yu breadboard’a bağlamak zor oluyordu. bunun için 30cm uzunluğunda bağlantı kabloları da sipariş ettim.

bu kabloları kendim yapmak istiyorum ama uçların nerede satıldığını bulamadım.

yoksa bir tel parçasına bu kadar para ödemek bir DIY‘cı için son derece üzücü :/

şimdi fark ettiğim üzere bu ürün erkek-dişi bağlantılıymış. yanlış ürün sipariş etmişim :/

yine de işimi göreceğinden siparişe müdahale etmiyorum.

son sipariş ettiğim ürünlerin listesi aşağıda.

Ürün Miktar Fiyat
SHT15 Isı ve Nem Sensörü 1 76,11
Tower Pro SG90 RC Mini Servo Motor 1 17,7
1 8,85
Toplam : 102,66 TL
Bir Cevap Yazın

