Cumartesileri sevmek ve arduino ile ilgilenememek :/

Her cumartesi günü içimi yeni bir şeyler öğrenmek, denemek ile ilgili bir heyecan kaplıyor.
Fakat zamanın yetersizliği (bu aslında kendimi kandırdığım bir şey), üşengeçlik, ileride daha iyisini yaparımcılık gibi bahanelerle yapacaklarımı atlıyorum. her atladığım konu aklımda kalıyor ve daha çok vicdan azabına sebep oluyor.
o yüzden aklımdakileri buraya sıralayayım da ihtiyacı olanlar bu konuda beni teşvik etsin ben de bir şeyleri daha hızlı bitireyim.
elimde arduino ve arkadaşları ile yapabileceğim bir sürü ekipman birikti. fırsatım oldukça yapmak istediğim konularla ilgili ekipmanları satın alıyorum. (blog nerdeyse sahip olduğum ekipmanları sıraladığım bir blog’a dönüştü bu yüzden :/ )
fırsat buldukça bu elemanları çalıştırıyorum fakat güzel bir blog yazısı yazacak zamanım olmadığından buraya bu bilgiyi yazamıyorum. buraya arduino ile ilgili yapacaklarımı yazayım ihtiyacı olanlar istekte bulunsun ilgili yazıyı hemen yazayım.
1-16×2 LCD ekran kullanımı
2-One Wire DS18B20 Sıcaklık sensörü kullanımı
3-SHT15 Sıcaklık ve Nem Sensörü kullanımı
4-7 Segment kullanımı
5-8×8 Dot matrix ekran kullanımı
6-Sıcaklık sensörleri karşılaştırması
7-arduino uno’nun 9v pil ile çalıştırılması
8-takım çantası ve kutu incelemesi
listeyi fırsat buldukça güncelleyeceğim. arduino ile yapmak istediklerinizi iletirseniz elimde uygun olan elemanlar ile yapabildiklerimi gerçekleştirip bildiririm.

Bir Cevap Yazın

